responsiveMenu
صيغة PDF شهادة الفهرست
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
اسم الکتاب : خلوت شيطانى: خود ارضايى و راه درمان آن المؤلف : سهراب پور، على    الجزء : 1  صفحة : 77

«هيچ راهى به كلّى سخت و صعب العبور نيست. به جنبه هاى درست و روشن نگاه كنيد»[1]

اما اين را هم بدانيد كه گاهى حتّى چند روز تاخير در ترك، ممكن است مشكلات شما را چندين برابر كند.

تذكّر دوم: همان گونه كه گفتيم باز تأكيد مى كنيم؛ ما مدّعى نيستيم كه هر كس (العياذ بالله) مرتكب عمل خود ارضايى شود بلافاصله اين عوارض و امراض بر جسم و روح او نمايان مى شود، بلكه خود ما نيز مى گوييم در اغلب افراد- بستگى به جثّه و نيروى بدن افراد دارد- تا مدت ها هيچ مشكلى به وجود نمى آيد اما آنچه ما بر آن تأكيد داريم و ادّعا مى كنيم آن است كه، اين عمل شوم- دقيقاً مثل مواد مخدّر- اعتياد آور است‌[2] و شخص را به خود معتاد مى كند و زمانى كه اعتياد شخص آغاز مى شود به تدريج امراض بر جسم و روح شخص ظاهر خواهد شد و اين را يك مسئله قطعى و حتمى مى دانيم.

مثلًا ممكن است شخصى كه براى مدّتى اين عمل شوم را مرتكب مى شود در وهله اول فقط به ضعف چشم يا ضعف اعصاب و يا سر درد و سر گيجه مبتلا شود ولى اين شخص بايد منتظر هجوم انواع مرض هاى ديگر اين عادت مرگبار باشد.

لذا خطاب به كسانى كه در اين دام شيطان گرفتار هستند مى گوئيم: اگر ضررهاى اين عمل، هنوز گريبان شما را نگرفته، علّتش قوى بودن بدن و جثّه شما و يا تازه شروع به كار كردنتان مى باشد و الّا ديرى نخواهد شد كه خواه ناخواه امراض اين عمل شوم به سراغ شما نيز خواهد آمد و گريبان شما را نيز خواهد گرفت.

تذكّر سوم: آن است كه ما هرگز نمى گوييم هر كس مرتكب اين كار زشت مى شود، يكايك اين عوارض و ضررها را خواهد ديد، بلكه امكان دارد شخصى به بعضى از اين موارد گرفتار و شخص ديگر به بعضى ديگر دچار شود.

تذكّر چهارم: آن است كه اين ضررها و عوارض مختص پسران ومردان نيست، بلكه اگر دختران و زنان هم- العياذ بالله- مرتكب اين عمل زشت شوند نيز گرفتار اين عوارض خواهند شد. و شايد بتوان گفت در بعضى از موارد آسيب هايى كه به بعضى از زنان و دختران مى رسد به مراتب بزرگتر و در بعضى موارد غير قابل جبران است.

تذكّر پنجم: آن كه اين امراض ممكن است مشترك بين چند مريضى باشد و لذا نمى توان گفت اگر كسى بعضى از اين امراض را داشت، حتماً مبتلا به اين عمل مى باشد.


[1] - اوريزن، اسوت، ماردن، پيروزى فكر، ترجمه رضا سيّد حسينى، ص 81، چاپ نهم، انتشارات متين.

[2] - مسلّم است اين بدان معنا نيست كه حتماً تمام افرادى كه براى يك بار اين عمل را انجام مى دهند صد در صد به آن معتاد مى شوند. بلكه معناى اين سخن اين است كه طبيعت اين عمل اعتياد آور است و در اغلب موارد سبب اعتياد مى شود دقيقاً مثل مواد مخدّر( دقت كنيد)

اسم الکتاب : خلوت شيطانى: خود ارضايى و راه درمان آن المؤلف : سهراب پور، على    الجزء : 1  صفحة : 77
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
صيغة PDF شهادة الفهرست