اسم الکتاب : معارف اسلامى (مهدى موعود و فضايل رمضان و شبهاى قدر) المؤلف : محسنى، شيخ محمد آصف الجزء : 1 صفحة : 40
موعود نيز براى تطبيق همان دين جدش ظهور مىكند
ايشان چيزى تازه باخود نمىآورد، دين همان دين اسلام است. «وَ رَضِيتُ لَكُمُ الْإِسْلامَ دِيناً»[1] ولى فرهنگ اسلام بايد درست تطبيق شود. معنى حالت انتظار اين است كه
ما در ابعاد مختلف آمادگى داشته باشيم. حالا در همين كشور فقير كه% 99 ساكنين آن
مسلمان هستند، چند نفر متخصص خوب وجود دارد؟ كه فردا آنان بيايند در وزارتخانهها
كار كنند و براى ايجاد كار و بهبودى براى كشورى كه دهها برابر افغانستان وسعت
داشته باشد برنامهريزى كنند؟ چند نفر انجنير و مهندس لايق داريم؟ چند نفر از
مبتكرين داريم كه آنان بيايند، تكنالوژى جديدى را كه بهتر از تكنالوژى امروز باشد
به وجود بياورند؟ متأسفانه جواب منفى است، ما كسى را نداريم. كشورى كه% 70 از
مردم آن بىسواد باشند، چيزى را نمىفهمند. معلوم است كه ما اهليت نداريم و ما
نمىتوانيم در آن حكومتى كه مهدى موعود عجل الله تعالى فرجه الشريف به وجود
مىآورد شركت كنيم.[2]
[2] - ازامام باقر( عليه السلام)
نقل شده است: گويا، آنان را مى نگرم، سيصد و اندى مرد بر بلنداى نجف كوفه ايستاده
اند. دل هايى چون پولاد دارند. در هر سو، تا مسافت يك ماه راه، ترس بر دل هاى
دشمنان سايه مى اندازند. در سوار كارى و تير اندازى بىنظيرند. در رزمگاه، نشان
شجاعان بر تن دارند و چون ياران پيامبر( صلى الله عليه و آله) در نبرد بدر، نشانه
ويژه بر سر نهادهاند.( بحارالانوار/ ج 52، ص 310.)
اسم الکتاب : معارف اسلامى (مهدى موعود و فضايل رمضان و شبهاى قدر) المؤلف : محسنى، شيخ محمد آصف الجزء : 1 صفحة : 40