دكتر ريموند. اس. مور (داراى مدرك دكتراى آموزش از دانشگاه
كاليفرنياى جنوبى)[2] از
روانشناسان حوزه رشد بود كه در مشاغل معلمى، مديريت مدرسه، بازرسى مدارس، استادى و
رياست كالج و اداره آموزش ايالات متحده تجربه كار داشت. وى به دليل تحقيقات، آزمايشات
و نوشتههاى پيشتازانه خود در زمينه درس و كار همزمان[3]
و سن ورود به مدرسه براى بچهها در سطح جهانى شناخته شده است. تحقيقات او مورد
تحسين روانشناسان و متخصصان آموزش قرار گرفته و در مجلات تخصصى و پرطرفدار داخل و
خارج از ايالات متحده چاپ شده است.