براى كودكان نيازمند در خانوادههاى داراى
درآمد كمتر از 100000 دلار در سال، سه برابر كاهش مالياتى صورت گيرد. (خواسته 82
درصد از والدين)
* افزايش دستمزدها به نحوى صورت گيرد كه والدين شاغلِ تماموقت را به
بالاى خط فقر برساند. (خواسته 81 درصد از والدين)
روز درسى و سال تحصيلى طولانىتر
والدين كاملًا از فقدان هماهنگى ميان برنامههاى كارى خود و
برنامههاى مدرسه فرزندانشان آگاه هستند. مدارس آمريكايى نوعاً روزى 6 ساعت و
حداكثر سالى 32 هفت آموزشى دارند، در حالى كه پدران و مادران نوعاً 9 ساعت در روز
و بيش از 50 هفته در سال سركار هستند. اين فقدان شديد هماهنگى ميان كار و مدرسه كه
روزبهروز هم بدتر مىشود، وضعيتى را بوجود مىآورد كه بر اثر آن كودكانِ بيشتر و
بيشترى به خانه خالى مىروند. فشار هم بر والد و هم بر كودك مىتواند شديد باشد.
اكثريت والدين، براى كنار آمدن بهتر با چنين شرايطى، خواهان روز درسى و سال تحصيلى
طولانىتر هستند. 72 درصد از والدين ترجيح مىدهند مدارس براى كلاسها، انجام
تكاليف تحت نظارت يا فعاليتهاى فوق برنامه بيشتر باز باشند تا برنامههاى مدرسه با
روز كارى والدين همخوانى بهترى داشته باشد.
روى هم رفته، يافتههاى بررسى ما پر از خبرهاى خوب است. هم در نتايج
نظرسنجى و هم در يافتههاى مربوط به گروه كانون توجه، والدين