اسم الکتاب : معارف اسلامى (مهدى موعود و فضايل رمضان و شبهاى قدر) المؤلف : محسنى، شيخ محمد آصف الجزء : 1 صفحة : 33
با توجه به اوصاف آن سيصد و سيزده نفر، ما تاكنون
در حالت انتظار و آمادگى قرار نداريم. انتظار و آمادگى اين نيست كه ما در زبان آن
را اظهار مىكنيم. معنى انتظار يعنى آمادگى براى پذيرايى از امام زمان عجل الله
تعالى فرجه الشريف. ما بايد به معنى واقعى انتظار بكشيم و خود را آماده كنيم.
انتظار كشيدن يعنى خودسازى و آمادگى براى تأسيس حكومت واحد جهانى به رهبرى
مهدىموعود عجل الله تعالى فرجه الشريف. معنى آمادگى و انتظار اين است كه اولًا
بايد از نظر اخلاقى خود را درست بسازيم، عقايد اسلامى را بطور صحيح بفهميم، فرهنگ
اسلامى را بايد به معنى واقعىاش براى خود ترسيم كنيم. و براى تطبيق آن كاملا
توانايى داشته باشيم. بدون آمادگى كامل سهم گرفتن در حكومت واحد جهانى غير ممكن
است.
به
عنوان مثال: اگر يك محصل فارغ صنف دوازدهم را بخواهيم كه به عنوان معلم براى صنوف
چهارم و پنجم انتخاب كنيم، اشتباه است؛ زيرا او توانايى تدريس را ندارد، روش تعليم
و تربيت را نمىداند. او بايد ابتدا چند سال به دارالمعلمين برود درس بخواند، روش
تدريس را خوب ياد بگيرد، نحوه آموختن تعليم و تربيت را بخوبى بداند. بعد طبق
قانون، توسط اساتيد ورزيده و مجرب از او امتحان گرفته شود، اگر نمره عالى دريافت
كرد و مورد تاييد قرار گرفت، به عنوان معلم استخدام گرديده و انجام وظيفه مى كند.
اسم الکتاب : معارف اسلامى (مهدى موعود و فضايل رمضان و شبهاى قدر) المؤلف : محسنى، شيخ محمد آصف الجزء : 1 صفحة : 33