responsiveMenu
صيغة PDF شهادة الفهرست
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
اسم الکتاب : همپاى انقلاب المؤلف : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    الجزء : 1  صفحة : 811

من پرده روى تابوت را كنار زدم و ديدم جز خاكستر و مجسمه جنازه‌ها، چيزى از بدنِ آنها باقى نمانده است. خدايشان رحمت كند.

اين شهداى عزيز، شهيد شدند و به ابديت پيوستند. اما همين شهادت‌ها و فداكارى‌ها سبب شد تا ما امروز صاحبِ انقلابى بزرگ باشيم و به دنيا افتخار كنيم كه انقلاب ما يك انقلاب اسلامى است و در دنيا نظير ندارد. (تكبير نمازگزاران)

تعجب‌آور نيست كه با وجود دشمنى‌هاى فراوانى كه در دنيا عليه انقلاب اسلامى ايران اعمال كرده و مى‌كنند، باز هم اين انقلاب، اين همه آثارِ مثبت عرضه مى‌كند. من شنيدم كه در مجلس كشور لائيكِ تركيه براى نماز خواندنِ وكلا و وزرا مسجد ساخته‌اند! مجلس لائيكِ تركيه كجا و ساختن مسجد در آن كجا؟! همچنين شنيدم كه سليمان دميرل به نماز جمعه مى‌رود. اوزال هم به نماز جمعه مى‌رفت. اينها مدت‌ها پيش از اين، از مذهب و دين و خدا و قرآن استعفا داده بودند. اما اكنون اوضاع، آن قدر عوض شده كه اينها نيز اهل رفتن به نماز جمعه شده‌اند. اينها همه نتيجه انقلاب اسلامى ايران است.

انقلاب اسلامى سبب شده است كه وقتى امثال عزيز نسين مى‌خواهند در تركيه بر خلاف خدا و پيغمبر حرف بزنند، مردم جايگاهشان را آتش مى‌زنند. (تكبير نمازگزاران)

با وجود تمام دشمنى‌هايى كه آمريكا تا كنون عليه اسلام نموده است، همين امسال روز عاشورا در شهر استانبول، شصت هزار نفر از اهل سنت، شيعيان و علوى‌ها در مراسم عزادارى امام حسين عليه السلام شركت كرده‌اند.

چهار كانال از كانال‌هاى تلويزيون تركيه نيز دو يا سه بار، فيلم مراسم روز عاشورا در استانبول را پخش كردند.

معناى اين رويدادها چيست؟ چه عاملى اهل سنت را به چنين شركتِ گسترده‌اى در مراسم عزادارى امام حسين عليه السلام دعوت كرده است؟ قبل از پيروزى انقلاب ايران، شيعيان در استانبول، تنها يك مسجد داشتند.

اكنون هفده مسجد دارند و تعداد مساجدِ آنها در حال افزايش است.

اين پيشرفت چشمگير اسلام و بازگشتِ دوباره تعداد فراوانى از مردم تركيه به دامان اسلام، يكى از نتايج پيروزى انقلاب اسلامى ايران است.

در سودان، رئيس مجلس آن كشور، گفته است: آمريكا از اينكه ما دستِ تكدّى به سوى او دراز كنيم، نااميد باشد. آمريكا مى‌گويد كه ما (يعنى دولت سودان) حامى تروريسم هستيم، ما هم ليستى از نمونه‌هاى تروريسم دولتى را به اين شرح اعلام مى‌كنيم:

اول آمريكا، دوم اسرائيل و سوم صربستان.

توجه فرماييد! اين مردم مستضعف سودان هستند كه چنين دلاورانه در برابر آمريكا ايستاده‌اند. اينها تا ديروز جرأت نداشتند كه الفِ آمريكا را هم به زبان بياورند. اما انقلاب اسلامى ايران و صدورِ آن به دنيا بود كه اسلام و تفكرات اسلامى را در دنيا احيا كرد و سودان، مصر، الجزاير، مراكش و سومالى را به اين وضعيتى كه همه مى‌بينيد، در آورده است.

اين گسترش اسلام خواهى در دنيا، از بركت‌هاى انقلاب اسلامى ايران و از بركت‌هاى خون شهداى انقلاب اسلامى ايران مى‌باشد.

ملت ايران، درخت انقلاب اسلامى خود را با خون مطهرى، بهشتى، باهنر، رجائى و ساير شهداى عزيز آبيارى كرده است. انتظار ما از درختى كه اين همه خون مقدس به پاى آن ريخته شده باشد، بسيار بيش از اين است.

ما انتظار داريم كه اين انقلاب، بركت و خير بسيار بيشترى براى دنيا به ارمغان بياورد.

خدايا! تو را به خون پاك شهيدان و احترامِ آن، سوگند مى‌دهيم كه اين نعمتِ‌

اسم الکتاب : همپاى انقلاب المؤلف : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    الجزء : 1  صفحة : 811
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
صيغة PDF شهادة الفهرست