responsiveMenu
صيغة PDF شهادة الفهرست
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
اسم الکتاب : همپاى انقلاب المؤلف : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    الجزء : 1  صفحة : 649

لشكركشى كرده است؟ پس چرا اين همه قشون و تجهيزات با خود آورده است؟

آيا آمريكا براى كنترل نفت و انرژى منطقه به خليج فارس آمده است؟ آيا مى‌خواهد مالك مواهبِ خدادادى مسلمانان شود و آن مواهب را به يغما ببرد؟

سياست استعمار قديم اين بود كه در كشورهايى كه تصرف مى‌كردند، يك حاكمِ دست نشانده و مزدور، مسلط مى‌كردند؛ مثلًا هندوستان يا يك شركتى مانند شركت نفت ايران و انگليس درست مى‌كردند و آن را بر منافع اقتصادىِ كشورى همانند ايران چيره مى‌كردند.

به مرور زمان، استعمارگران ديدند كه روش‌ها و سياست‌هاى استعمارِ كهنه، ديگر مؤثر نيست. بنا بر اين استعمار نو را طراحى كردند. در استعمار نو، استعمارگران در ظاهر به كشورهاى مستعمره، استقلال اعطا كردند، اما در باطنْ مزدوران و مجريانِ اوامرِ خود را در اين كشورها به حكومت رساندند.

قيام‌ها، انقلاب‌ها و نهضت‌هاى آزاديبخش مانند انقلاب ايران، به آمريكا فهمانيد كه ديگر حتى استعمار نو نيز كاربرد ندارد. آيا اكنون به منطقه لشكركشى مى‌كند كه براى چند دهه آينده يك نظمِ نو در منطقه برقرار كند تا براى چند دهه خيالش راحت باشد؟ حتى اگر آمريكا چنين قصدى داشته باشد و به هدفش برسد، باز انقلابى مانند انقلاب ايران ظهور خواهد كرد و دستِ او را از منطقه قطع خواهد نمود.

آيا قصد آمريكا از لشكركشى به خليج فارس، تجزيه كردنِ عراق است؟ آيا مى‌خواهد صدام را نگه دارد؟ آيا مى‌خواهد كم كم كردستان را مستقل كند و آن را بلاى جانِ ايران و تركيه و سوريه و عراق نمايد؟

قصد آمريكا از لشكركشى به خليج فارس چيست؟ هر يك از احتمالاتى را كه خدمتتان عرض كردم، به وسيله برخى از قراينْ تأييد و تقويت مى‌شوند. آمريكا شيطان بزرگ است و اكنون با تمام وجود در منطقه مشغولِ شيطنت است.

با توجه به شيطنت‌هاى آمريكا در منطقه خاورميانه و خليج فارس و در مرزهاى كشور ايران، رسالت و وظيفه ما چيست؟

چه بايد بكنيم؟

وظايف و رسالت‌هاى ما عبارت‌اند از:

اوّل اين كه بايد همواره به خاطر داشته باشيم كه آمريكا دشمنى با ما را فراموش نكرده است.

گمان نكنيم كه اكنون دوازده سال از انقلاب ايران گذشته است و آمريكا هر غلطى كه مى‌خواست بكند و هر ضربه‌اى كه مى‌خواست به انقلاب ايران وارد نمايد، انجام داده است.

اين گونه ساده‌لوحانه و خوش‌باورانه با شيطنت‌هاى آمريكا برخورد نكنيم.

آمريكا يقيناً دشمنى با ملت ما و انقلاب ما و سيلى‌هايى را كه از اسلام خورده، فراموش نكرده است. آمريكا شب و روز مشغول شيطنتِ ماهرانه عليه كشور و انقلاب ماست.

آمريكا برنامه‌هاى بيست، چهل و پنجاه ساله عليه انقلاب اسلامى ايران دارد.

برنامه‌هاى شيطنت‌آميز آمريكا عليه كشور و انقلابمان به شدت ما را رنج و عذاب مى‌دهد و ما را وادار مى‌كند كه احساس مسئوليت كنيم.

اكنون كه 12 سال از انقلاب ايران گذشته است، مگر ما مى‌توانيم نسبت به سرنوشت انقلابمان بى‌تفاوت باشيم و بگوييم كه ما وظيفه خود را انجام داده‌ايم و اكنون نوبتِ ديگران است!

آيا به ياد داريد كه گفتيم تا آخرين نفَس و تا آخرين قطره خون از انقلابمان دفاع خواهيم كرد و از اهداف مقدس انقلاب دست بر نمى‌داريم؟ (تكبير نمازگزاران)

بنا بر اين اكنون كه شرايط، پيچيده و

اسم الکتاب : همپاى انقلاب المؤلف : موسوى اردبيلى، سيد عبدالكريم    الجزء : 1  صفحة : 649
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
صيغة PDF شهادة الفهرست