ﺳﻨﺪ ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش 2030
ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺴﻬﯿﻞ در ﯾﺎدﮔﯿﺮي و ﻣﺆﺛﺮﺳﺎﺧﺘﻦ آن
ﺑﻬﺮهﺑﺮداري از روﯾﮑﺮد ﮐﺎوﺷﮕﺮي و ﺣﻞ ﻣﺴﺌﻠﻪ در ﺑﺎزﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺤﺘﻮاﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ
ﺑﻬﺮهﮔﯿﺮي از داﻧﺶ و ﺗﺠﺮﺑﯿﺎت ﻣﻌﻠﻤﺎن در ﺗﻮﻟﯿﺪ و اﻋﺘﺒﺎرﺑﺨﺸﯽ ﻣﺤﺘﻮاﻫﺎي آﻣﻮزﺷﯽ
ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آﻣﻮزشﻫﺎي ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺣﻔﻆ ﻣﺤﯿﻂ زﯾﺴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪرﯾﺰي ﺑﺮاي ارﺗﻘﺎي ﻋﻤﻠﮑﺮد داﻧﺶآﻣﻮزان در آزﻣﻮنﻫﺎي ﺗﯿﻤﺰ و ﭘﺮﻟﺰ
آﻣﺎدهﺳﺎزي داﻧﺶآﻣﻮزان ﺑﺮاي اﯾﻔﺎي ﻧﻘﺶ در زﻧﺪﮔﯽ ﺑﺰرﮔﺴﺎﻟﯽ (ﺷﺨﺼﯽ و رواﺑﻂ ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ)
ﺧﺎرﺟﯽ
(ﺧﺼﻮﺻﯽ ﯾﺎ واﺑﺴﺘﻪ
ﺑﻪ آﻣﻮزش و ﭘﺮورش)
در ﺣﺎل ﺗﺪوﯾﻦ
ﮐﺎر ﮔﺮوه آﻣﻮزش ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﺎﯾﺪار در آﻣﻮزش اﺑﺘﺪاﯾﯽ و ﻣﺘﻮﺳﻄﻪ
دﮐﺘﺮ ﻣﺤﯽ اﻟﺪﯾﻦ ﺑﻬﺮام ﻣﺤﻤﺪﯾﺎن ( رﺋﯿﺲ ﮐﺎرﮔﺮوه ) ، دﮐﺘﺮ ﻣﺤﻤﻮد اﻣﺎﻧﯽ ﻃﻬﺮاﻧﯽ، دﮐﺘﺮ ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﻋﺼﺎره، ﻣﺤﻤﺪي، دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺑﯿﺪﺧﺖ، دﮐﺘﺮ ﺣﮑﯿﻤﯽ، دﮐﺘﺮ ﺧﯿﺮآﺑﺎدي و دﮐﺘﺮ رﻣﻀﺎﻧﯽ
٢٧٧