اسم الکتاب : وهابيت، مبانى فكرى و كارنامه عملى المؤلف : سبحانى، شیخ جعفر الجزء : 1 صفحة : 379
و نظير اين روايات در آغاز بحث گذشت، حال چگونه مدعى مى گويد نماز نيابت پذير نيست در صورتى كه به نيابت پذيرى حج اعتراف مى كند، و طواف در حج با نماز همراه است، اگر عملى در يك مورد نيابت پذير شد با موارد ديگر فرقى نخواهد داشت.
حاكم در مستدرك خود يادآور مى شود كه پيامبر فرمود:
«ويس قلب القرآن لا يقرؤها رجل يريد اللّه تبارك و تعالى والدار الآخرة إلاّ غفر له واقرؤها على موتاكم».[1]
«ياسين قلب قرآن است، آن كسى كه خدا و سراى ديگر را بخواهد و آن را بخواند گناهانش بخشيده مى شود، و اين سوره را در كنار (قبور) اموات خود بخوانيد».