responsiveMenu
صيغة PDF شهادة الفهرست
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
اسم الکتاب : آفتاب ولايت المؤلف : مصباح یزدی، محمد تقی    الجزء : 1  صفحة : 123

شدند. اكنون نيز سنگ ليبرال دموكراسى غرب را به سينه مى‌زنند و متأسّفانه گاهى موج اين تبليغات، مردم ايران را نيز مى‌گيرد و بعضى از نادان‌هاى كشور ما را به سمت خود مى‌كشاند. مطمئن باشيد طولى نخواهد كشيد، كسانى كه سنگ ليبرال دموكراسى را به سينه مى‌زنند، سرشان به سنگ خواهد خورد و خواهند فهميد كه اين رژيم نمى تواند سعادت انسان را تأمين كند. بهترين نمونه ناكارآمدىِ اين نظام، مركز ليبرال دموكراسىِ جهان، يعنى امريكا است. با استقرار اين رژيم در امريكا، مشكلات فراوانى در اين كشور پديد آمده است. بچه‌هايى كه در امريكا مى‌خواهند به مدرسه بروند، براى اطمينان از سلامتشان، اسكورت بايد همراهشان باشد. بسيارى از خانواده‌هاى امريكايى كه بچه‌هايشان به مدرسه مى‌روند، مطمئن نيستند سالم به خانه برگردند. روز به روز جنايت‌ها در امريكا بيش‌تر و زندان‌ها از زندانيان انباشته‌تر مى‌شود. آمارى كه دولت امريكا از تعداد مجرمان اين كشور مى‌دهد، حاكى از آن است كه در اين كشور بيش از يك ميليون زندانى وجود دارد؛ زندان‌هايى مخوف كه بعضى از زندانيان امريكا، نامش را «زندان در زندان» گذاشته اند. وضع كنونى دنيا اين گونه است.

كشورهاى ديگر نيز مثل امريكا، دير يا زود سرشان به سنگ خواهد خورد و ورشكستگى‌هاى اقتصادى و كسرىِ بودجه، آنان را از پاى در خواهد آورد. ارقام نجومىِ كمبود بودجه، مشكلات فراوانى را براى دولت و مردم امريكا فراهم آورده است. سرانجام، اين كشورها خواهند فهميد كه اين روش زندگى و سياست و دنيادارى و مردم دارىِ آن‌ها درست نيست و بايد فكر ديگرى بكنند.

چندى پيش در تلويزيون، تظاهرات عظيم مسلمانان را در قلب كفر جهانى، امريكا ديديد. بحمداللّه، روز به روز اسلام در آن جا رو به گسترش است و ترسى كه دولت امريكا از ايران دارد و حتّى برنامه و بودجه‌اى براى براندازى دولت ايران پيش بينى كرده، از همين رو است. ريشه دولت امريكا، در حال پوسيدن است و اسلام در آن جا نفوذ كرده. هر روز، مسجدهاى عظيمى در گوشه و كنارِ آن كشور ساخته مى‌شود. طبق آمارى كه سال گذشته در يكى از روزنامه‌هاى كثيرالانتشار امريكا منتشر شده بود، 120 مسجد بزرگ در امريكا

اسم الکتاب : آفتاب ولايت المؤلف : مصباح یزدی، محمد تقی    الجزء : 1  صفحة : 123
   ««الصفحة الأولى    «الصفحة السابقة
   الجزء :
الصفحة التالیة»    الصفحة الأخيرة»»   
   ««اول    «قبلی
   الجزء :
بعدی»    آخر»»   
صيغة PDF شهادة الفهرست